Skip links

Jakie są trendy na TikToku

Jakie są trendy na TikToku

Trendy na TikToku są jego nieodłącznym elementem. Dostarczają rozrywki i sprawiają, że aplikacja jest atrakcyjna dla użytkownika. Ponadto tworzą społeczność, która skupia się wokół trendów, czyli tego, co aktualnie jest popularne. Trendem może być: dźwięk, filtr, hashtag, element graficzny czy układ taneczny.

Podążanie za bieżącymi trendami to klucz do sukcesu na TikToku. Jeśli chcesz, aby Twoje filmu docierały do szerokiej grupy odbiorców, wykorzystuj je w swoich materiałach. TikTok w przeciwieństwie do innych platform zachęca użytkowników, by inspirować się filmami innych twórców. Marki również mogą stosować trendy w swoich video. Wystarczy, że zaproponują własną interpretację danego dźwięku. Jak rozpoznać czy dany dźwięk jest trendujący? Jednym ze sposobów jest scrollowanie tablicy, im częściej dany dźwięk się pojawia tym większa pewność, że jest on obecnie najbardziej popularny. Drugim ze sposobów są podpowiedzi TikToka, które znajdesz klikając w „dodaj dźwięk”.

Wednesday Addams Dance – nowy trend na TikToku

Premierowy serial na platformie streamingowej Netflix Wednesday doczekał się swojego trendu na TikToku. A dokładnie taniec w wykonaniu aktorki Jenny Ortegi w 4 odcinku „Woe What a Night”. Podczas Rave’N Wednesday przejmuje parkiet ze swoją zwariowaną, gotycką choreografią, którą pokochali tiktokerzy. Trend tanenczy wykorzystuje remix piosenki Lady Gagi „Bloody Mary” z płyty Born This Way z 2011 roku. Wykorzystany dźwięk w zaledwie kilka dni doczekał się aż 637,5k filmów [3.12.2022].

Oryginalna scena z serialu:

@netflix

THE DANCING SCENE FROM WEDNESDAY!! The iconic Raven’s dance to the Goo Goo Muck song. #WednesdayNetflix

♬ original sound – Netflix – Netflix

Kreatywna interpretacja użytkowników:

@ania.mroczynska

#wednesday#wednesdayaddams#wednesdayvibes#wednesdaydance#jennaortega

♬ original sound – heyy

@brookemonk_

The best its gonna get

♬ original sound – heyy

Im więcej filmów powielających trend, tym większa szansa na viral

TikTok umożliwia nagrywanie duetów. Duet dzieli ekran na dwie części – innego użytkownika oraz własną. Dzięki temu masz możliwość „dogrania się” do istniejącego już filmu. To czynnik, który napędza popularność trendów, ale nie jedyny! Im więcej filmów powielających trend, tym większa szansa na powstanie viralu. Kreatywne wykorzystanie twórczości innych użytkowników TikToka bardzo pozytywnie wpływa na algorytm. Nagradza on korzystanie z efektów, czy dźwięków, cieszących się aktualnie największą popularnością. Dzięki powielaniu trendów w swoich filmach, masz szansę na większe zaangażowanie odbiorców.

Im szybciej dodasz nowe, popularne elementy do swoich treści, tym większa szansa, że inni Cię zauważą.

Jak interpretować trendy na TikToku – Tip od ViralTalk

Nawet najlepszy trend warto dostosować do swojej marki. Przejrzyj dotychczas publikowane pod popularnym dźwiękiem videa i zastanów się nad własną interpretacją. Możesz w tym celu wykorzystać charakteryzację (makijaż, przebranie) lub elementy taneczne.

@exclusivedentalstudio

Wybierajcie chłodne odcienie, jeśli Wam na tym zależy! #koloryligatur #ligatury #aparatortodontyczny #ortodonta #pacjent

♬ original sound – heyy

Nie przegap naszego najnowszego e-booka o tym, jak sprzedawać na TikToku. Znajdziesz tam m.in. wskazówki, jak przyciągnąć użytkowników TikToka do marki, a także jak zwiększyć zasięgi, które pomogą marce zaistnieć w aplikacji. 👇


Jak sprzedawać na TikToku Agencja Marketingowa TikTok Ads