Jakie są trendy na TikToku
Trendy na TikToku są jego nieodłącznym elementem. Dostarczają rozrywki i sprawiają, że aplikacja jest atrakcyjna dla użytkownika. Ponadto tworzą społeczność, która skupia się wokół trendów, czyli tego, co aktualnie jest popularne. Trendem może być: dźwięk, filtr, hashtag, element graficzny czy układ taneczny.
Podążanie za bieżącymi trendami to klucz do sukcesu na TikToku. Jeśli chcesz, aby Twoje filmu docierały do szerokiej grupy odbiorców, wykorzystuj je w swoich materiałach. TikTok w przeciwieństwie do innych platform zachęca użytkowników, by inspirować się filmami innych twórców. Marki również mogą stosować trendy w swoich video. Wystarczy, że zaproponują własną interpretację danego dźwięku. Jak rozpoznać czy dany dźwięk jest trendujący? Jednym ze sposobów jest scrollowanie tablicy, im częściej dany dźwięk się pojawia tym większa pewność, że jest on obecnie najbardziej popularny. Drugim ze sposobów są podpowiedzi TikToka, które znajdesz klikając w „dodaj dźwięk”.
Wednesday Addams Dance – nowy trend na TikToku
Premierowy serial na platformie streamingowej Netflix Wednesday doczekał się swojego trendu na TikToku. A dokładnie taniec w wykonaniu aktorki Jenny Ortegi w 4 odcinku „Woe What a Night”. Podczas Rave’N Wednesday przejmuje parkiet ze swoją zwariowaną, gotycką choreografią, którą pokochali tiktokerzy. Trend tanenczy wykorzystuje remix piosenki Lady Gagi „Bloody Mary” z płyty Born This Way z 2011 roku. Wykorzystany dźwięk w zaledwie kilka dni doczekał się aż 637,5k filmów [3.12.2022].
Oryginalna scena z serialu:
@netflix THE DANCING SCENE FROM WEDNESDAY!! The iconic Raven’s dance to the Goo Goo Muck song. #WednesdayNetflix
Kreatywna interpretacja użytkowników:
@ania.mroczynska #wednesday#wednesdayaddams#wednesdayvibes#wednesdaydance#jennaortega
@brookemonk_ The best its gonna get
Im więcej filmów powielających trend, tym większa szansa na viral
TikTok umożliwia nagrywanie duetów. Duet dzieli ekran na dwie części – innego użytkownika oraz własną. Dzięki temu masz możliwość „dogrania się” do istniejącego już filmu. To czynnik, który napędza popularność trendów, ale nie jedyny! Im więcej filmów powielających trend, tym większa szansa na powstanie viralu. Kreatywne wykorzystanie twórczości innych użytkowników TikToka bardzo pozytywnie wpływa na algorytm. Nagradza on korzystanie z efektów, czy dźwięków, cieszących się aktualnie największą popularnością. Dzięki powielaniu trendów w swoich filmach, masz szansę na większe zaangażowanie odbiorców.
Im szybciej dodasz nowe, popularne elementy do swoich treści, tym większa szansa, że inni Cię zauważą.
Jak interpretować trendy na TikToku – Tip od ViralTalk
Nawet najlepszy trend warto dostosować do swojej marki. Przejrzyj dotychczas publikowane pod popularnym dźwiękiem videa i zastanów się nad własną interpretacją. Możesz w tym celu wykorzystać charakteryzację (makijaż, przebranie) lub elementy taneczne.
@exclusivedentalstudio Wybierajcie chłodne odcienie, jeśli Wam na tym zależy! #koloryligatur #ligatury #aparatortodontyczny #ortodonta #pacjent