To jedna z wielu możliwości realizowania Twoich celów biznesowych, zwłaszcza jeśli zależy Ci, aby dotrzeć do nowego segmentu odbiorców skłonnych do zakupu konkretnych produktów. Wiemy, że każda kampania musi przynosić efekty, dlatego dobierając strategię płatnych reklam na TikToku nie skupiamy się tylko na kampaniach zasięgowych, a nasze wskaźniki optymalizacji (niedostępne w panelu reklamowym TikTok Ads) pozwalają zwiększyć efektywność działań reklamowych. Każdą kampanię reklamową na TikToku poprzedza spotkanie, w ramach którego bliżej poznajemy historię marki, jej cechy oraz wartości, a także potrzeby i cele. Na tej podstawie przygotowujemy propozycję strategii marketingowej, a po jej zaakceptowaniu uruchamiamy proces związany z analityką i konfiguracją konta reklamowego. Odpowiednio skonfigurowana analityka jest podstawą performance marketing na TikToku. Założenie konta TikTok Ads to zaawansowany proces składający się z utworzenia konta, konfiguracji, weryfikacji oraz instalacji kodu mierzenia konwersji, ustawienia zdarzeń i utworzenia katalogu produktów pod reklamę produktową. Po uruchomieniu kampanii reklamowej rozpoczynamy jej codzienną optymalizację pod kątem ustalonych na początku współpracy KPI. Analizujemy skuteczność reklamy, wprowadzamy zmiany strukturalne, a także korzystamy z autorskich wskaźników, które pomagają nam w ocenie kampanii. Zwieńczeniem pracy są przygotowane raporty w naszym narzędziu ViralTalk Business, które przedstawiają realne dane i realne wyniki, a także wnioski i rekomendacje. TikTok Ads, Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Pinterest Ads, Twitch Ads, YouTube Ads Najwyższa efektywność
kampanii reklamowych na TikTokuStrategia marketingowa
Konfiguracja i analityka konta reklamowego na TikToku
Optymalizacja kampanii reklamowej
Rozwiązania wchodzące w zakres naszych
kompetencji w Performance Marketing