Skip links

Profil marki na TikToku

Profil marki na TikToku

TikTok jest platformą budzącą wiele emocji. Ma swoich zwolenników wśród osób, lubiących krótki, rozrywkowy przekaz w formie filmów. Jest jedną z pięciu najpopularniejszych aplikacji mobilnych na świecie i choć trafiają się sceptycy, którzy nie chcą lub nie wiedzą, jak ugryźć rozpoczęcie działalności na portalu, to obok TikToka nie można przejść obojętnie. Dlaczego warto stworzyć profil marki na TikToku?

Zasięgi TT rosną z dnia na dzień. Z aplikacji na całym świecie korzysta prawie 3 miliardy użytkowników, a w Polsce niespełna 8 mln. Wśród prognoz dotyczących rozwoju portalu z TikToka będzie korzystać 12 mln Polaków do 2025 roku. Z kolei w 2021 roku była to najczęściej pobierana aplikacja na świecie, która wciąż trzyma swoją pozycję.

TikTok tylko dla nastolatków?

Nic bardziej mylnego! W Polsce aż 60% użytkowników to osoby w przedziale wiekowym 18-34. Z raportu TikTok Polska z 2021 roku płyną cenne wnioski dla przedsiębiorców. 45% użytkowników z Polski planuje zakup domu w najbliższym czasie, z kolei 62% chce kupić samochód. To nie pozostawia wątpliwości, że znaczna część odbiorców ma stałe źródło dochodu, co stanowi ogromną szansę dla biznesu.

Jaka marka chce pojawić się na TikToku?

Każda, która chce być bliżej zdefiniowanej grupy odbiorców. Prosty przekaz zawarty w filmach na tej platformie społecznościowej burzy barierę firma-klient, buduje zaufanie i świadomość marki. Może angażować, korzystając z tiktokowych trendów, a także edukować, sprzedawać i docierać do nowych użytkowników. Mając na uwadze młody wiek większości odbiorców, reklamy na TikToku to inwestycja w kolejnych, lojalnych klientów. Udany viral będzie zachęcał odbiorców do utożsamiania się z Twoją marką.

Profil marki na TikToku w dobrych rękach

Wiele marek, chcących rozpocząć swoje działania na TikToku mierzy się z wyzwaniami. Najczęstsze wątpliwości to: „skąd mam wiedzieć, co i jak nagrywać?”, „skąd wziąć czas na tworzenie nagrań?”, „od czego zacząć?” lub „jak trafić do mojego segmentu klientów?”. Co więcej, pomimo tego że TikTok w Polsce rośnie jako platforma reklamowa, to twórcy nie mają wielu możliwości zbierania i analizowania danych o skuteczności prowadzonych działań, grupie odbiorców czy procencie obejrzanych filmów.

Korzystając z praktycznych zasobów i eksperckiej wiedzy Viral Talka, nie musisz mierzyć się z nowymi, wciąż zmieniającymi się możliwościami TikToka. Zapewnimy Ci efektywność kampanii reklamowych, trafne decyzje i maksymalny zwrot z inwestycji, autorskie wskaźniki optymalizacyjne, spersonalizowane raporty dopasowane pod cel oraz treści, będące viralem.

W Viral Talk potrafimy tworzyć i zarządzać kampanią reklamową na TikToku. Ustalamy strategię działań dla Twojej marki z indywidualnym podejściem do Twojego klienta. Wiemy, jak ważne jest dokładne zrozumienie klienta, dlatego bazujemy na autorskich wskaźnikach efektywności. Na podstawie analizy danych Viral Talk otrzymasz szczegółowy raport z przeprowadzonych kampanii wraz z rekomendacjami przyszłych działań.


Napisz do nas, wpadaj na nasze sociale: LinkedIn, TikTok lub zapisz się do naszego newslettera i pobierz darmowy planner komunikacji marketingowej na TikToku.

Zobacz nasz ostatni wpis „Reklama na TikToku. Wprowadzenie” i poznaj wszystkie dostępne formaty reklamowe.

Reklama na TikToku. Wprwadzenie BLOG Viral Talk